Wczytuję dane...
Model: 9788328393509
Kod producenta: 9788328393509
Realizacja zamówienia: 24 godzin
Sprzedanych produktów: 0
EAN: 9788328393509
Wysyłka od: 11.50 PLN
Producent: helion
Poznaj tajniki programowania grafiki 3D we frameworku MonoGame, dzięki któremu powstały takie hity jak Stardew Valley czy Carrion. Monogame jako kontynuator XNA oferuje twórcom gier ogromne perspektywy, swobodę i możliwość dostarczania gier na wszystkie najpopularniejsze systemy operacyjne, łącznie z mobilnymi, pozostając przy tym całkowicie darmowym. Książka adresowana jest do wszystkich zainteresowanych tworzeniem gier i mających przynajmniej podstawową wiedzę o wykorzystywanym w Monogame języku programowania C#. MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D dotyczy programowania grafiki 3D, co oznacza, że do jej tworzenia wykorzystuje się kod, a nie edytor sceny obsługiwany myszką. Autorzy wyczerpująco omówili kluczowe zagadnienia, jak rozdzielenie definiowanie figur i brył, poruszanie nimi na scenie, oświetlenie i cienie, mieszanie kolorów czy odwzorowanie tekstur. Wyjaśnione są także kwestie wykraczające poza podstawy grafiki 3D i dotykające tworzenia gier, jak komponentyzacja produkcji gier czy kwestie projektowania systemów sterowania. W rezultacie Czytelnik otrzymuje książkę na temat grafiki 3D w MonoGame łączącą teorię z wykorzystaniem praktycznych przykładów.

INFORMATYKA

  • Autor: 

    Kaniewski Damian, Dziubak Tomasz, Matulewski Jacek

  • Data premiery: 

    2023-10-24

  • Ilość stron: 

    320

  • ISBN: 

    9788328393509

  • Rodzaj oprawy: 

    miękka

  • Rok wydania: 

    2023

  • Wydawca: 

    HELION

  • Wymiary: 

    235 x 158