Wczytuję dane...
Model: 9788383902746
Kod producenta: 9788383902746
Realizacja zamówienia: 24 godzin
Sprzedanych produktów: 0
EAN: 9788383902746
Wysyłka od: 11.50 PLN
Producent: wolters kluwer
Książka jest kompleksowym przewodnikiem po teoretycznych oraz praktycznych aspektach mentoringu. Dzięki lekturze czytelnik pozna m.in.: współczesne definicje, rodzaje i formy mentoringu, kompetencje i zadania mentora, w tym etyczne aspekty jego pracy, wybrane narzędzia mentoringu (m.in. zawieranie kontraktu, koło życia, model GROW), korzyści oraz kluczowe etapy wdrażania programu w organizacji. Ciekawym uzupełnieniem omówionych zagadnień są inspirujące studia przypadków autorstwa przedstawicieli biznesu oraz organizacji niekomercyjnych. Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów kadr i zasobów ludzkich, menedżerów, pracowników działów marketingu, sprzedaży i PR. Zainteresuje również przedstawicieli zawodów prawniczych, pracowników naukowych oraz studentów wydziałów zarządzania, pedagogiki i psychologii. „Książka pokazuje nie tylko istotę problematyki, lecz również zagłębia się w meandry projektowania i wdrażania programów mentoringu. Przedstawiony tekst obfituje w praktyczne narzędzia mentoringowe. Celne wskazówki dotyczące tego, «czego nie robić», mogą istotnie ustrzec mentorów oraz osoby projektujące programy mentoringu w organizacjach przed powszechnymi błędami”. Z recenzji dr hab. Ewy Beck-Krali, profesor Akademii Górniczo-Hutniczej.

PORADNIKI

  • Autor: 

    Sidor-Rządkowska Małgorzata

  • Data premiery: 

    2025-02-28

  • Ilość stron: 

    198

  • ISBN: 

    9788383902746

  • Rodzaj oprawy: 

    miękka

  • Rok wydania: 

    2025

  • Wydawca: 

    WOLTERS KLUWER

  • Wymiary: 

    x