Wczytuję dane...
Model: 9788321350646
Kod producenta: 9788321350646
Realizacja zamówienia: 24 godzin
Sprzedanych produktów: 0
EAN: 9788321350646
Wysyłka od: 11.50 PLN
Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową. Omawia wszystkie narzędzia dostępne w arsenale nowoczesnego marketera, od udziału w targach mody po marketing wirusowy i strategie internetowe. Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody – są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji – strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu. Marketing stanowi pomost pomiędzy tym, co niematerialne w modzie, a konkretną rzeczywistością biznesu. Może być postrzegany jako całościowy system łączący cele komercyjne i wartości przedsiębiorstwa z osobistymi ideałami, pragnieniami i faktycznymi potrzebami konsumentów.

PORADNIKI

  • Autor: 

    Posner Harriet

  • Data premiery: 

    2019-01-31

  • Ilość stron: 

    240

  • ISBN: 

    9788321350646

  • Rodzaj oprawy: 

    miękka

  • Rok wydania: 

    2019

  • Tytuł oryginalny: 

    Marketing Fashion

  • Wydawca: 

    ARKADY

  • Wymiary: 

    255 x 190