Wczytuję dane...
Model: 9788368064094
Kod producenta: 9788368064094
Realizacja zamówienia: 24 godzin
Sprzedanych produktów: 0
EAN: 9788368064094
Wysyłka od: 11.50 PLN
Producent: studio emka
Welch stara się trafić do ludzi ze wszystkich szczebli hierarchii organizacyjnej w firmach małych i dużych. Jego odbiorcami są szeregowi pracownicy, menedżerowie projektów, dyrektorzy generalni, absolwenci MBA. „Winning” zaczyna się od rozdziału, w którym Welch przedstawia swoją filozofię biznesu. Wyjaśnia, jak istotną sprawą jest kierowanie się w życiu i pracy wartościami uniwersalnymi jak ważną kwestią jest kultura firmy, otwartość na głosy niosące nowe pomysły, które artykułują ludzie na różnych szczeblach w firmie, jak bardzo per saldo opłaca się darzyć szacunkiem innych. Książka jest podzielona na trzy główne części. Pierwsza opisuje firmę od środka – przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz opisuje konkurencję, zawiera rozdziały między innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej – od szukania dla siebie odpowiedniej pracy po osiąganie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym. Książka się świetnie czyta. Znakomicie napisana (wielka zasługa małżonki Susy, wybitnej dziennikarki amerykańskiej) pełna jest ciekawostek, zabawnych anegdot ale i filozoficznych rozważań. Welch potrafi przykuć uwagę swoim optymizmem, bezkompromisową argumentacją i szczerością. Podsuwa niebanalnie praktyczne rozwiązania problemów, które znakomicie wpływającą na zmianę nastawienia.

PORADNIKI

  • Autor: 

    Welch Jack, Welch Suzy

  • Data premiery: 

    2024-05-08

  • Ilość stron: 

    400

  • ISBN: 

    9788368064094

  • Rodzaj oprawy: 

    twarda

  • Rok wydania: 

    2024

  • Tytuł oryginalny: 

    WINNING

  • Wydawca: 

    STUDIO EMKA

  • Wymiary: 

    227 x 150