Wczytuję dane...
Model: 9788320825596
Kod producenta: 9788320825596
Realizacja zamówienia: 24 godzin
Sprzedanych produktów: 0
EAN: 9788320825596
Wysyłka od: 11.50 PLN
Producent: pwe
Przedmiotem rozważań w niniejszej książce jest całościowe podejście do problematyki kształtowania marki pracodawcy, ujętej w kontekście zarówno teoretycznym, z uwzględnieniem procesu tworzenia jej struktury, jak i praktycznym, wynikającym z motywacji i zakresu działań podejmowanych przez przedsiębiorstwa. Zaproponowany autorski model zależności między kształtowaniem marki pracodawcy a konkurencyjnością na rynku pracy wypełnia zidentyfikowaną lukę poznawczą w zakresie powiązań prowadzonych działań z efektami w postaci oddziaływań na elementy przewagi konkurencyjnej na rynku pracy. Książka przełamuje bariery dzielące subdyscypliny zarządzania dzięki nawiązaniu do koncepcji, teorii i modeli spotykanych w literaturze krajowej i zagranicznej, odnoszących się zarówno do marki pracodawcy, jak i szerzej – do marki organizacji. Stanowi podstawę do zgłębiania problematyki budowania marki pracodawcy i zarządzania nią. Wychodzi naprzeciw potrzebom praktyki zarządzania, a także dydaktyki akademickiej w zakresie pogłębionej analizy procesu kształtowania marki pracodawcy warunkującej wzrost konkurencyjności na rynku pracy.

PORADNIKI

  • Autor: 

    Rychwalska Anna

  • Data premiery: 

    2024-08-16

  • Ilość stron: 

    146

  • ISBN: 

    9788320825596

  • Rodzaj oprawy: 

    miękka

  • Rok wydania: 

    2024

  • Wydawca: 

    PWE

  • Wymiary: 

    250 x 176