Wczytuję dane...
Model: 9788328917828
Kod producenta: 9788328917828
Realizacja zamówienia: 24 godzin
Sprzedanych produktów: 0
EAN: 9788328917828
Wysyłka od: 15.00 PLN
Producent: onepress /helion/
Brand marketing musi być prosty, jasny i docierać do swojego odbiorcy To trzecie wydanie bestsellera napisanego przez specjalistę, który wiele lat życia zawodowego spędził na zgłębianiu kwestii związanych z marketingiem towarów i usług. Autor, praktyk, korporacyjny menedżer wysokiego szczebla, nieustannie się doszkalał, a potem doradzał w tym zakresie swoim klientom. Wreszcie doszedł do wniosku, że wbrew pozorom marketing to prosta sprawa. By go praktykować z dobrym skutkiem, wystarczy zrozumieć, czym jest i na jakich mechanizmach bazuje. To, co jest naprawdę trudne, to dokonywanie właściwych wyborów. Tej sztuce Jarek Szczepański radzi poświęcić czas. A brand marketing? A zrozumienie zasad rządzących rynkiem? Kwestie związane z innowacjami i rynkową strategią marki? A skuteczność w działaniu - czy to jako producenta, czy to jako detalisty? Te wszystkie zagadnienia przybliży Ci Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko.Trzecie wydanie bestsellera zostało poszerzone o rozdział w całości poświęcony formatom detalicznym, czyli różnym sposobom handlowania.

MARKETING

  • Autor: 

    Szczepański Jarek

  • Data premiery: 

    2024-11-29

  • Ilość stron: 

    384

  • ISBN: 

    9788328917828

  • Rodzaj oprawy: 

    miękka

  • Rok wydania: 

    2024

  • Wydawca: 

    ONEPRESS /HELION/

  • Wymiary: 

    235 x 156