-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.ipn
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Szkoły dla mniejszości narodowych, choć podporządkowane jednolitemu polskiemu systemowi szkolnemu i przepisom, pracowały jednak według zróżnicowanych zasad. Wśród nich znajdowały się placówki prowadzące nauczanie w językach ojczystych, szkoły z polskim językiem nauczania i obowiązkową nauką języków narodowych, ale też placówki prowadzące nadobowiązkowe nauczanie języków przodków. Ich funkcjonowanie było uzależnione zarówno od polityki władz partyjnych oraz państwowych wobec krajów macierzystych społeczności mniejszościowych, jak i założeń państwowego systemu oświatowego, poza którego strukturami nie mogły funkcjonować. Na ich działalność rzutowały nie tylko ogólnopolskie elementy systemowe, ale także stosunek do poszczególnych mniejszości, a co za tym idzie również do ich szkolnictwa, lokalnych władz i polskiego otoczenia. Miały one wpływ zarówno na warunki materialne, w jakich pracowali nauczyciele i uczniowie szkół mniejszościowych, jak i na liczebność dzieci, które uczęszczały do tych placówek. Wrogie nastawienie do mniejszości oddziaływało też na decyzje rodziców, którzy obawiali się, że posyłanie dzieci do szkół etnicznych spowoduje ostracyzm i niechęć wobec nich.
Autor: Anna Bartczak
Data premiery: 2023-11-22
Strony: 512
Rodzaj: Książki
Okładka: Twarda
Format: xx0
Zalecany przedział wiekowy: +