X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.pwe
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
We współczesnym świecie asertywność stała się jedną z podstawowych kompetencji oczekiwanych i wymaganych od menedżera. Asertywność jest umiejętnością posługiwania się w różnych sytuacjach łagodną stanowczością w obronie własnych racji, ale bez wchodzenia w konflikt z racjami innych. Aby być asertywnym, należy nauczyć się:
• odmawiać,
• wyrażać własne poglądy i bronić ich,
• nie bać się krytyki i reagować na nią,
• bronić się przed agresją,
• konstruktywnie wyrażać złość,
• wydawać polecenia i komunikować swoje oczekiwania,
• chwalić innych,
• prezentować siebie.
Ten poradnik pomaga nauczyć się bycia asertywnym. Można go polecić nie tylko obecnym i przyszłym menedżerom, ale także psychologom, socjologom, dziennikarzom, urzędnikom różnych szczebli oraz studentom wyższych uczelni i słuchaczom studiów podyplomowych.
Autor: Maria Król-Fijewska, Piotr Fijewski
Data premiery: 2013-04-25
Strony: 152
Rodzaj: Książki
Okładka: Miękka
Format: 205x145x9
Polecamy
Logistyka w przedsiębiorstwie
58,21
PLN
Pięć dysfunkcji pracy zespołowej
41,50
PLN
Rynkowy system finansowy wyd. 4
62,70
PLN
Abc jak inwestować w nieruchomości
43,68
PLN