Wczytuję dane...
Model: 30707857
Kod producenta: Andrzej Draguła
Realizacja zamówienia: 24 godzin
Sprzedanych produktów: 0
EAN: 9788365424969
Wysyłka od: 15.00 PLN
Producent: biblioteka więzi

Marketing religijny to dziedzina w Polsce mało znana i budzące nieufność. W Kościele wciąż zauważa się pewien dystans wobec korzystania z technik reklamowych, wynikający zapewne z kojarzenia ich ze sprzedażą, działalnością komercyjną, zyskiem, a nawet manipulacją i kłamstwem. Jak jednak zauważa ks. Andrzej Draguła, instrumenty kryjące się pod terminami „marketing” i „reklama” same w sobie nie są ani dobre, ani złe. Przekonuje też w swojej książce, że wiara i ekonomia, Kościół i rynek, zbawienie i marka, duszpasterstwo i marketing są sobie bliższe, niż nam się wydaje.

Autor: Andrzej Draguła
Data premiery: 2021-02-01
Strony: 384
Rodzaj: Książki
Okładka: Twarda
Format: 212x148x30
Polecamy