Wczytuję dane...
Model: 30866145
Kod producenta: Katarzyna Konefał
Realizacja zamówienia: 24 godzin
Sprzedanych produktów: 0
EAN: 9788383738291
Wysyłka od: 15.00 PLN
Producent: novae res

Wykorzystaj potencjał swojej firmy i twórz lepszą przyszłość!

Czy Ty i Twoi pracownicy możecie stać się superbohaterami?
Tak! Dzięki strategii CSR (Corporate Social Responsibility) to możliwe!

W książce „Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej” znajdziesz innowacyjne sposoby na to, by współpraca z organizacjami pozarządowymi przyniosła Twojej firmie wymierne korzyści – zarówno społeczne, jak i biznesowe. Poznasz sprawdzone metody angażowania pracowników w działania charytatywne, budowania silnej kultury organizacyjnej oraz tworzenia kampanii wzmacniających wizerunek marki.

Ten poradnik to nie tylko przewodnik po CSR – to także klucz do budowania firm, które realnie wpływają na otoczenie.


Autor: Katarzyna Konefał
Data premiery: 2025-05-26
Strony: 80
Rodzaj: Książki
Okładka: Miękka
Format: 195x121x0
Zalecany przedział wiekowy: +