Wczytuję dane...
Model: 30872149
Kod producenta: Kędziera Maciej,Borodako Krzysztof,Kostrzewska Jadwiga
Realizacja zamówienia: 48 godzin
Sprzedanych produktów: 0
EAN: 9788382704266
Wysyłka od: 15.00 PLN
Producent: difin

Książka stanowi studium poświęcone zarządzaniu wiedzą technologiczną, identyfikując ją jako kluczowy czynnik rozwoju innowacyjnych organizacji, jakimi są start-upy. W obliczu dynamicznych, globalnych wyzwań firmy dążą do wzmacniania swojej pozycji konkurencyjnej, wykorzystując wiedzę jako unikatowy zasób strategiczny. Mimo że zarządzanie wiedzą jest często uważane za domenę dużych przedsiębiorstw, start-upy (jako mikro i małe firmy) także efektywnie projektują procesy zarządzania technologią, osiągając sukcesy rynkowe.

Głównym motywem podjętych w publikacji rozważań jest zrozumienie roli wiedzy technologicznej w działalności start-upów. W związku z tym główny cel pracy koncentruje się na identyfikacji roli i determinant zarządzania wiedzą technologiczną w start-upach, uwzględniając procesy jej tworzenia, pozyskiwania, transferu i zastosowania. Metodologia badawcza opiera się na pogłębionych studiach literatury naukowej i branżowej, uzupełnionych o badania jakościowe przeprowadzone wśród ekspertów z sektora wspierającego rozwój start-upów. Zebrany materiał badawczy umożliwił pogłębioną analizę jakościową problemu badawczego oraz wniesienie nowej perspektywy do studiów nad zarządzaniem wiedzą w start-upach. Obszar ten jest wciąż w niewystarczającym stopniu zbadany, a publikacja wypełnia tę lukę, otwierając jednocześnie wiele nowych kierunków eksploracji.


Autor: Kędziera Maciej,Borodako Krzysztof,Kostrzewska Jadwiga
Data premiery: 2025-07-02
Strony: 134
Rodzaj: Książki
Okładka: Miękka
Format: 230x160x8
Zalecany przedział wiekowy: +