-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.edgard
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Gra na kodowanie „Zakodowany kosmos” (8+) to kosmiczna podróż, w której gracze wcielają się w role nawigatorów statków kosmicznych i z pomocą kodowania układają trasy, by opanować międzygwiezdne bazy. Wykonując misję, uczą się podstaw programowania, tworząc instrukcje warunkowania i sekwencje. Rozwijają w ten sposób myślenie logiczne, kreatywność oraz koncentrację na zadaniu. Doskonalą również myślenie strategiczne, omijając kosmiczne przeszkody oraz blokując innych graczy i wykorzystując ułożone przez nich trasy.
Trening myślenia logicznego i kreatywności
dr Aleksandra Szyller, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, wykładowca akademicki na Wydziale Pedagogicznym UW, prowadząca szkolenia dla nauczycieli, właścicielka firmy szkoleniowej Mamtemoc.
Gra „Zakodowany kosmos” wykorzystuje STEM (ang. Science, Technology, Engineering, Maths), czyli nowe podejście do uczenia się, integrujące nauki ścisłe, nowoczesne technologie, inżynierię oraz matematykę w celu rozwijania umiejętności myślenia logicznego, kreatywności, rozwiązywania problemów i kompetencji społecznych.
Gracze zdobywają nowe umiejętności dzięki wykorzystaniu naturalnych zdolności, takich jak pomysłowość, chęć eksperymentowania oraz poznawania świata. Doskonalą przy tym zdolności niezbędne zawodowym programistom, m.in. koncentrację, wytrwałość oraz cierpliwość w poszukiwania rozwiązań.
Kosmiczne ilustracje Adama Pękalskiego przenoszą graczy do międzygwiezdnej galaktyki i zachęcają do zabawy, przy okazji której poznają podstawy programowania.
Plansza, żetony i puzzle zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek.
Rozwój
kodowanie, myślenie logiczne, kreatywność, koncentracja
Ilustrator
Adam Pękalski – grafik, ilustrator, nauczyciel akademicki. Tata Heleny. Identyfikuje się jako stuprocentowy Trójmieszczanin: gdańszczanin z urodzenia, sopocianin z wychowania, gdynianin z zamieszkania.
W serii również
-
Gra na kodowanie. Zakodowany zamek 4+
-
Gra na mnożenie Żaby czy kraby 6+
Liczba graczy: 2-4
Czas rozgrywki: 30-60 min
Autor:
Data premiery: 2022-03-16
Strony:
Rodzaj: Zabawki
Okładka:
Format: xx0
Zalecany przedział wiekowy: 8+