Wczytuję dane...
Model: 9788383222639
Kod producenta: 9788383222639
Realizacja zamówienia: 24 godzin
Sprzedanych produktów: 0
EAN: 9788383222639
Wysyłka od: 11.50 PLN
Producent: onepress /helion/
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym świecie handlu wygrywają ci, którzy potrafią odpowiednio zadbać o odbiorcę swojej oferty. Jeśli chcesz należeć do tego grona - ta książka jest dla Ciebie! Kluczowym zwrotem, wokół którego koncentruje się treść poradnika napisanego przez Artura Urbańskiego i Lucynę Dziewę, jest customer experience (CX), co definiuje się jako wszystkie doświadczenia, emocje i wrażenia klienta, jakie pojawiają się u niego w trakcie korzystania z usług lub zakupu produktów. W drugim wydaniu autorzy jeszcze mocniej skupiają się na cyfrowych aspektach CX. Znajdziesz tu więc między innymi wskazówki dotyczące zastosowania map doświadczeń klientów w różnych działaniach firm, a także informacje o tym, jak dzięki sztucznej inteligencji poprawić doświadczenie klienta. Poznasz również przykłady użycia kanwy projektowania doświadczeń w projektach cyfrowych. Wreszcie - dowiesz się, jak korzystać z wiedzy o klientach w projektowaniu systemów informatycznych.

PORADNIKI

  • Autor: 

    Urbański Artur, Dziewa Lucyna

  • Data premiery: 

    2023-10-24

  • Ilość stron: 

    256

  • ISBN: 

    9788383222639

  • Rodzaj oprawy: 

    miękka

  • Rok wydania: 

    2023

  • Wydawca: 

    ONEPRESS /HELION/

  • Wymiary: 

    190 x 240